השתלת שיניים

הכל על השתלת שיניים

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

השתלת שיניים - כל המידע

מידע חשוב

שיקום הפה וטיפול בשיניים שלנו הוא תהליך מתמשך המלווה אותנו לכל החיים. מראה השיניים שלנו מקושר באופן ישיר לתחושת הביטחון העצמי שלנו ולתפיסה שלנו את עצמנו. בגלל שהשיניים נמצאות בפה כמעט לכל תקופת חיינו, נוצרים מצבים שונים אשר מצריכים טיפול מתמיד ובמקרים מסוימים אין ברירה אלא לעקור את השיניים הבעייתיות. כאשר לא מטפחים את בריאות השיניים והיגיינת הפה בזמן, זה עלול לגרום למחסור בשיניים, מה שמעלה את הצורך בטיפולי השתלת שיניים. טיפול זה מיועד בעיקר לאנשים אשר שיניהם נעקרו ממקומן והותירו אחריהן חורים לא אסתטיים. תחום האסתטיקה הדנטלית המתקדם של היום מציע פתרון יעיל במיוחד לבעיה, עם השתלת שיניים בשיטות חדשניות ועם תוצאות מרשימות ביותר.

גם אם אתם לא זקוקים לטיפול מהסוג הזה עכשיו, כדאי שתכירו אותו ואת ההיבטים השונים שלו משום שיכול להיות שתתקלו בצורך לעבור אותו בשלב מתקדם יותר בחייכם. במידה והרופא המומחה שלכם ממליץ על הטיפול, תוכלו להיות רגועים ולדעת שאתם כבר מוכנים אליו. כל מה שצריך לדעת על השתלת שיניים, איך ההליך מתבצע ולמי הוא מתאים – מחכה לכם כאן.

מה זה השתלת שיניים ולמי ההליך מתאים?

למראה השיניים שלנו יש השפעה משמעותית על חיינו, תפקודית, רגשית וחברתית כאחד. טיפול שיניים חדשני זה מצריך מהרופא המומחה וצוות המרפאה המבצעים את הטיפול רמת מקצועיות ומיומנות גבוהה ביותר. השתלת שיניים היא הליך כירורגי בתחום רפואת השיניים והאסתטיקה הדנטלית. במסגרת ההליך, מושתלות שיניים חדשות במקומות בהם הן חסרות במטרה להחזיר לפה את המראה האסתטי שלו. הטיפול מתאים בעיקר עבור אנשים אשר איבדו כמה שיניים או את כולן בגלל גורמים שונים, ומעוניינים להחזיר את החיוך המרשים והמלא לפניהם. ההליך מתאים לרוב המוחלט של האנשים אשר סובלים ממחסור בשיניים ונחשב לאחד הטיפולים פורצי הדרך והיעילים ביותר בתחום. היום אפשר לעבור את הטיפול במספר מפגשים על גבי כמה חודשים, או במפגש אחד ויחיד אצל רופא השיניים שלכם. כמובן, תלוי במצבכם ולפי המלצת הרופא.

בין המטרות העיקריות לביצוע השתלת שיניים היא להעניק למטופלים את החיוך שלהם בחזרה, לשפר את מראה השיניים וכמובן גם את התפקוד שלהן. שיניים אשר נתמכות על ידי שתלים דנטליים מקבלות את היכולת לתפקד בצורה טובה ויעילה ולהחזיר לכם את היכולת לאכול בנחת, לדבר מבלי לחשוש ולחייך חיוך קורן מאוזן לאוזן.

טיפול השתלת שיניים עושה שימוש בשתלים דנטליים ומאפשר לקבל חיוך מלא שיניים ישרות, עמידות ולבנות. השתלת שינים היא הליך מהפכני ביותר בתחום האסתטיקה הדנטלית ורפואת השיניים וחולל מהפכה משמעותית בעשורים האחרונים. עכשיו אתם יכולים לקבל חיוך מושלם גם אחרי שהשיניים נעקרות או נהרסות, ללא הצורך בשימוש בשיניים תותבות.

מה ההבדל בין השתלת שיניים לשיניים תותבות?

טיפול השתלת שיניים מחליף את הצורך בשימוש בשיניים תותבות. בשונה משיניים תותבות המזוהות לרוב עם גיל מבוגר מאוד ואיבוד של כל השיניים או חלקן – טיפול השתלת שיניים מהווה תחליף אידאלי ויעיל לשיניים טבעיות. זהו הפתרון היחיד אשר מספק מראה חיוך בדומה לשיניים כפי שהיו לכם לפני כן, ואף יותר טובות ויפות מאי פעם. השתלים הדנטליים מקובעים במקומם בטכניקה חדשנית ומדויקת אשר עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומיטב הכלים בתחום רפואת השיניים.  על פי מחקרים שנערכו בנושא, יכולת הלעיסה של המטופלים בעלי שיניים תותבות למשל, הייתה כ-20%. עם שתלים דנטליים, יכולת הלעיסה שלהם השתפרה מקצה לקצה ועלתה עד לכדי 95%.

השתלים החדשים מתחברים ללסת באופן אידאלי וכך אפשר ללעוס ולנגוס גם במזונות קשים בקלות, דבר המאפשר חזרה מהירה לשגרת חיים רגילה. עם עבודה מדויקת של רופא מומחה בעל ניסיון רב בביצוע טיפולי השתלת שיניים, אתם יכולים ליהנות מתוצאות מרשימות במיוחד ומראה טבעי למשך שארית חייכם.

באילו מקרים יהיה צורך בהשתלת שיניים?

השתלת שיניים יכולה להתאים במספר מקרים עיקריים. היא מהווה את הפתרון היעיל ביותר עבור אנשים אשר שאיבדו כמה משיניהם (או את כולן), כאלו הסובלים משיניים הרוסות, אנשים שעברו עקירות שהותירו אחריהן חורים בחלל הפה, ובעוד מצבים נוספים. במסגרת הטיפול, הרופא מבריג את השתלים העשויים טיטניום ישירות לתוך עצם הלסת. לאחר מכן, על גבי השתלים הללו נבנות ומורכבות השיניים החדשות.

הטיפול החדשני הזה מספק תוצאות מרשימות ביותר ובעל אחוזי הצלחה של כמעט 100% (ליתר דיוק, האחוזים עומדים על 95%). מה לגבי ה-5% הנותרים? ובכן, על מנת שהטיפול יוכל לעבור בהצלחה חשוב שלפני הכל, היגיינת הפה שלכם תהיה במצב תקין והחניכיים יאפשרו את ההשתלה. הרגלים רעים כמו עישון כבד, צריכה מרובה של אלכוהול, סוכרת לא מאוזנת, מחלות חניכיים לא מטופלות וכדומה, יקשו משמעותית על קליטת השתלים בחניכיים שלכם. על מנת שתוכלו לעבור טיפולי השתלת שיניים וליהנות מחיוך מלא שיניים חזקות, עמידות ולבנות, חשוב מאוד לשמור על היגיינת פה טובה. בין היתר תצטרכו להגיע לביקור סטנדרטי אצל רופא השיניים שלכם לפחות אחת לחצי שנה, לעבור טיפולי שיניים משמרים כמו סתימות, טיפולי שורש וניקוי אבנית. כל אלו יעלו את הסיכויים של קליטת השתלים באופן משמעותי ובכך יאפשרו לכם לעבור את הטיפול החדשני והמתקדם בתחום רפואת השיניים.

 כיצד טיפול השתלת שיניים מתבצע?

שתלים דנטליים הם תחליף מצוין לשיניים חסרות או שיניים שאינן ברות טיפול. בתחום רפואת השיניים והאסתטיקה הדנטלית, השתלת שיניים עושה שימוש בשתלים דנטליים. השתלים הם תחליף מלאכותי העשוי ממתכת עבור השורשים של השיניים. בדרך כלל השתלים יהיו בצורה של מעין בורג במטרה לחדור אל תוך החניכיים באופן מיטבי ולהחזיק מעמד לשנים ארוכות. ברוב המקרים השתלים עשויים ממתכת טיטניום ומוחדרים ללסת במטרה לחבר אליהם את השיניים המלאכותיות החדשות. השתלים מהווים פריצת דרך טיפולית בכל העולם ושינו את פני תחום רפואת השיניים מקצה לקצה בזכות הליך חדשני, מתקדם ויעיל במיוחד. טיפול השתלת שיניים יכול להתאים לרוב האנשים אשר צריכים למלא שיניים חסרות, עם תוצאות מרשימות שמדברות בעד עצמן.

שתלים דנטליים מיועדים לשורשים של השיניים החסרות, ואין אפשרות לראות אותם לאחר ההשתלה. הם מוברגים ישירות אל תוך עצם הלסת. החלק הגלוי לעין לאחר הטיפול מכונה “כתר”. הכתר בשיניים מהווה את התחליף לכותרת השן, כלומר החלק העליון והחשוף שלה. בתום ההברגה של השתלים הדנטליים בעצם הלסת, הרופא המומחה תופר את האזור ומכסה אותם בעזרת רקמת החניכיים. בתום כמה חודשים אחרי שהאזור נרפא והעצם צמחה, על גבי השתלים מורכבת כיפת מתכת. מספר שבועות לאחר מכן, לבסוף מותקנים הכתרים, המדמים את השיניים הטבעיות שלנו ועשויים מחומרים חזקים ועמידים (בדרך כלל חרסינה). טיפול השתלת שיניים אורך מספר חודשים, אך היום בזכות התקדמות הטכנולוגיה בתחום רפואת השיניים – ניתן לעבור אותו גם בהליך בודד המצריך פגישה אחת בלבד אצל רופא השיניים שלכם.

איך אפשר להתכונן לטיפול השתלת שיניים?

טיפול השתלת שיניים מתחלק ל-3 שלבים עיקריים:

  • שלב אבחנתי לפני תחילת העבודה.
  • הרכבת השתלים הדנטליים וההליך עצמו.
  • תהליך השיקום של השתלים.

לפני שעוברים את הטיפול ועל מנת להתכונן אליו כמו שצריך, קודם כל יש צורך באבחנה. שלב האבחנה מתחיל בבדיקה מקיפה ומדויקת, אבחנה נכונה של המצב וקביעת תוכנית טיפולים בהתאמה אישית לכל מטופל ומטופלת. בתהליך הבדיקה יש צורך בבדיקות כלליות, קליניות ורנטגניות כאחד. בבדיקה הראשונית נקבע הצורך בטיפול והסוג שלו. הרופא המומחה מבצע הערכה של הסיכויים להיקלטות השתלים במקומות בהם הם נדרשים. רופא השיניים יפנה אתכם בשלב הזה לבצע סריקת CT של האזור בלסת המיועד להשתלה. בצילום מתקבלות תמונות תלת ממדיות מדויקות באיכות גבוהה, מה שמאפשר לרופא לבדוק את מצב הלסתות שלכם באופן מיטבי. בצילום אפשר לראות את ממדי העצמות, הצפיפות והאיכות שלהן, מיקום האיברים השונים כמו סינוס מקסילרי בלסת עליונה או עצב מנדיבולרי בלסת תחתונה (העלולים להקשות על ביצוע ההליך).

בתום הבדיקה הזו, הרופא המומחה קובע אם המקום הייעודי לביצוע השתלת שיניים מתאים לקבל את השתלים הדנטליים. לאחר מכן נקבע סוג השתלים והגודל שלהם ואפשר להתקדם לשלבים הבאים בתהליך, ביצוע ההשתלה עצמה והטיפול הנדרש לאחריה.

ומה לגבי הנחיות אחרי ביצוע הטיפול?

לאחר הליך של השתלת שיניים, תקבלו מהרופא המומחה שלכם הנחיות בכתב. על מנת שתוצאות הטיפול יהיו כמה שיותר יעילות ויחזיקו מעמד למשך שנים ארוכות, חשוב מאוד שתפעלו בדיוק לפי ההנחיות ותעשו את כל הדברים הדרושים.

אסור לאכול ולשתות שום דבר לפחות שעתיים או 3 אחרי שעברתם את הניתוח. לאחר מכן, אתם יכולים לאכול ולשתות אוכל קר בלבד אשר אינו דורש לעיסה (כמו גלידה, גבינות רכות, פירה קר, וכדומה). כמו כן, אסור לצחצח את הפה ביום הניתוח מחשש לדימומים. במקרה של דימום אסור לשטוף את הפה. יהיה עליכם לשים גזה סטרילית או שקית תה קרה באזור ולהדק אל השיניים בעדינות (אסור להשתמש בצמר גפן שכן הוא עלול להדבק). את הרוק בפה חשוב לבלוע, אין לירוק אותו מחשש להגברת הדימום. במידה ותפעלו בהתאם להנחיות, תהליך ההחלמה יהיה מיטבי ותוכלו ליהנות מהתוצאות של הטיפול במהרה.

השתלת שיניים בטורקיה בחצי מהמחיר בארץ

ישראלים רבים בוחרים לעבור את טיפולי השיניים שלהם בחו”ל, בעיקר בטורקיה. המחירים הגבוהים בארץ והמחסור ברופאים מומחים מהווים את הסיבות העיקריות לבחירה הזו – ובצדק. אתם יכולים לעבור השתלת שיניים בטורקיה בחצי מהמחיר שתאלצו לשלם על ההליך בארץ ולקבל את אותן תוצאות ואפילו מרשימות הרבה יותר. אם זה לא מספיק, המחיר המוזל שתדרשו לשלם יכלול גם את הטיסות וההעברות שלכם, הנסיעות מהמרפאה למלון, לינה במלונות בסטנדרט הגבוהה ביותר וליווי אישי. חברות ישראליות מציעות היום חבילות טיפולי שיניים בטורקיה ומספקות לכל מטופל ומטופלת ליווי צמוד מנציג ישראלי לכל אורך התהליך. אם אתם מעוניינים לחסוך זמן וכסף ולקבל טיפול ברמה הגבוהה ביותר מידי מיטב המומחים בעולם – השתלת שיניים בטורקיה היא בהחלט הפתרון האידאלי עבורכם.

לסיכום

תחום רפואת השיניים והאסתטיקה הדנטלית חווה שינויים רבים במהלך העשור האחרון. היום, קיימים מגוון פתרונות חדשניים למחסור בשיניים ולצורך להחליפן בשיניים אחרות. בעבר, במקרים כאלו כל שהיה ניתן לעשות הוא להשתמש בשיניים תותבות. עכשיו אפשר ליהנות מפה מלא שיניים יפות ונוצצות, בזכות הליך מתקדם של השתלת שיניים. הוא מתאים בעיקר לאנשים בעלי שיניים חסרות או כאלו שצריכים לעבור עקירת שיניים במקומות לא אסטרטגיים ובולטים מדי לעין. השתלת שיניים עושה שימוש בשתלים דנטליים המהווים תחליף יעיל ומיטבי לשיניים החסרות. במסגרת הטיפול הרופא המומחה מבריג את השתלים לעצם הלסת במטרה להחזיק את השיניים החדשות. לאחר מכן השיניים מורכבות על גבי השתלים ומתקבל מראה אסתטי של חיוך מלא ואטרקטיבי. הטיפול יכול להתאים כמעט לכל אחד ומבוצע בטכניקות חדשניות המעניקות תוצאות מרשימות.

במסגרת הטיפול

רופא מוסמך
100%
קליניקה חדשנית
100%
ציוד ואבזור טכנולוגי ברמה הכי גבוה שיש
100%
100% אחריות והתחייבות לביצועים
100%

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

המאמרים שלנו:

שתלים זירקוניה

שתלים זירקוניה למראה אסתטי וחיוך נוצץ

אם אתם מחפשים אחר פתרון יעיל וארוך טווח לשיקום של שיניים חסרות או פגועות, שתלי זירקוניה הם ללא ספק האופציה האידאלית ביותר עבורכם. שתלי זירקוניה הם סוג חדשני של שתלים דנטליים העשויים מתחמוצת זירקוניום, חומר חזק ועמיד בעל רמת תאימות ביולוגית גבוהה מאוד. זירקוניום נמצא בשימוש כבר עשרות שנים במגוון יישומים רפואיים, לרבות שתלים דנטליים. שתלים זירקוניה הם איכותיים, אסתטיים, חזקים ומעניקים חיוך נוצץ ומשופר. שתלים דנטליים מסוג זירקוניה נחשבים לאחת הבחירות הפופולריות ביותר היום. הם עשויים מחומר קרמי חדשני ומגעים בגוונים שונים המדמים את המראה והתחושה הטבעיים של השיניים, הן בצבע והן במרקם שלהן. במאמר זה, נדבר על שתלים זירקוניה ומה הופך אותם לבחירה הטובה ביותר עבור אלו מכם המעוניינים ליהנות מחיוך אסתטי ושיניים בריאות וחזקות.

למאמר המלא
טיפולי שורש

טיפולי שורש – כל מה שחשוב להכיר

בריאות השיניים היא חשובה ביותר לבריאות הכללית שלנו, וכמובן גם למראה החיצוני. שיניים חזקות ויפות מאפשרות לנו ליהנות משגרת חיים נוחה וטובה, עם היכולת לאכול, לדבר ולחייך באופן תקין וטבעי מבלי לחשוש. כאשר לא שומרים על היגיינת הפה באופן עקבי מספיק, יכולה להיווצר עששת על גבי השיניים. במקרים בהם העששת הופכת לעמוקה יותר, היא מגיעה לתעלות השן ואז יש צורך לעבור טיפולי שורש. בעבר, רצף המילים הזה היה מפחיד ומלחיץ אנשים רבים בכל העולם. היום, הדבר הפוך מלהיות נכון ותחום רפואת השיניים מאפשר למטופלים לעבור את ההליך כמעט ללא כאבים, בקלות וביעילות מרבית.

למאמר המלא
השתלת שיניים בטורקיה מחירים

השתלת שיניים בטורקיה מחירים וכל מה שמסביב

השתלות שיניים הופכות לפתרון פופולרי יותר ויותר עבור אנשים אשר איבדו אחת או כמה משיניהם בעקבות פציעה או מחלת חניכיים. בעוד שהעלות של השתלות שיניים במדינות רבות עשויה להיות יקרה בצורה בלתי רגילה, טורקיה הפכה ליעד פופולרי עבור מטופלים רבים מישראל ומכל העולם המחפשים טיפול שיניים במחיר. לניתוח השתלת שיניים בטורקיה מחירים משתנים בהתאם למגוון פרמטרים. איך זה עובד? במאמר הזה ענינו לכם על הכל. נסקור את כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי השתלות שיניים בטורקיה, כולל מחירים, הליך ההשתלה, ומדוע טורקיה היא בחירה מצוינת ומומלצת לעבור בה את טיפולי השתלת השיניים שלכם.

למאמר המלא

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים