דף הבית » מאמרים טיפולי שיניים » כמה עולה טיפולי שיניים בטורקיה – מחירים עלויות וכל מה שמסביב

כמה עולה טיפולי שיניים בטורקיה – מחירים עלויות וכל מה שמסביב

טיפולי שיניים בטורקיה מחירים

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

כאן בארץ, התחום של האסתטיקה הדנטלית וטיפולי השיניים נחשב לאחד התחומים הרפואיים בעלי טיפולים בעלות יקרה ביותר, עם טווחי מחירים מבין הגבוהים בעולם. הדבר נכון במיוחד כאשר מצב השיניים מצריך מספר הליכים רפואיים שונים, כמו למשל עקירה, השתלת עצם, השתלת שיניים, או הצמדת כתרים וציפויי שיניים. ישראלים רבים מחפשים היום אחר אלטרנטיבות לביצוע טיפולי השיניים שלהם, ואחת המדינות בהן הטיפולים נחשבים לזולים ואיכותיים כאחד, היא לא אחרת מאשר טורקיה. תצטרכו לשלם עבור טיפולי שיניים בטורקיה מחירים נמוכים יחסית לאלו בארץ – פי 2 או אפילו פי 3 זולים יותר מהמחיר עבור אותם טיפולים בישראל. 

במאמר זה ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי לגבי טיפולי שיניים בטורקיה מחירים וכל מה שמסביב. היום אפשר ליהנות מחיוך נוצץ וקורן מלא שיניים מרשימות גם בלי לשבור חסכונות. איך זה עובד? המשיכו לקרוא וגלו.

מה הופך את טורקיה לבירת האסתטיקה הדנטלית העולמית?

טורקיה היא אחת המעצמות האסתטיות הגדולות בעולם. תעשיית השיניים הענקית שלה שווה ערך לכ-700 מיליון דולר בשנה. עם השנים היא ביססה לעצמה שם ומוניטין בעולם, והתוצאות מדברות בעד עצמן. היום טורקיה נחשבת לבירת האסתטיקה הרפואית העולמית, בעיקר כאשר מדובר באסתטיקה דנטלית. בזכות שימוש בטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום, הטיפולים מתבצעים באיכות הגבוהה ביותר. מרפאות השיניים בטורקיה הן בסטנדרט הגבוה בעולם ובהן הרופאים המומחים ביותר בתחום האסתטיקה הדנטלית. 

חידוש טיפול שורש
טורקיה: הבירה לאסתטיקה רפואית ודנטלית

מה ההבדל בין טיפולי שיניים בטורקיה לאלו בארץ?

טיפולי השיניים בטורקיה מתבצעים במרפאות שיניים מקצועיות בעלות שם עולמי על ידי רופאים מומחים בלבד, המבצעים את ההליכים ברמה גבוהה ובמקצועיות מרבית. אנשים רבים ברחבי העולם ובארץ בוחרים לטוס לטורקיה לביצוע טיפולי שיניים וליהנות מהתוצאות המרשימות ביותר במחירים נוחים המתאימים לכל כיס. אחד ההבדלים הבולטים ביותר בין טיפולי השיניים בטורקיה לאלו המבוצעים בישראל הוא כמובן טווח המחירים של הטיפולים. נסיעה לטורקיה לשם ביצוע טיפולי שיניים כרוכה בחצי מהמחיר שתשלמו עבור טיפולי השיניים בישראל ותחסוך לכם הרבה כסף. מרפאות השיניים בטורקיה יספקו לכם שירותים איכותיים ומקצועיים וכל צרכי הטיפול שלכם, כולל את הוצאות הטיסה והלינה – נסביר כיצד תעשו זאת בהמשך המאמר.

השתפרות בביטחון עם כתר שיניים פורצלני שמראה טבעי.
אישה מחייכת עם כתר שיניים פורצלני במקום.

למה מומלץ לעשות טיפולי שיניים בטורקיה ואיך זה עובד?

עשרות אלפי מטופלים מכל העולם עוברים בכל שנה טיפולי שיניים בטורקיה, בעיקר בזכות המחירים הנוחים. ביצוע טיפולי השיניים בטורקיה מאפשר לכם לחסוך על כל סוגי טיפולי השיניים כחצי או אפילו שליש מהמחיר אותו תצטרכו לשלם עבור אותם טיפולים בארץ. טורקיה נחשבת היום לבירת האסתטיקה הדנטלית העולמית ולמקום הבטוח והזול ביותר בו ניתן לקבל טיפולי שיניים. הרופאים בטורקיה בין המקצועיים בעולם, עם רמת מומחיות גבוהה ביותר. בנוסף, כאשר אתם בוחרים לעבור את טיפולי השיניים בטורקיה, אתם יכולים ליהנות גם מחופשה מהנה באותה נשימה.

כתרים זמניים מספקים הגנה בזמן שהכתר הקבוע מיוצר.
רופא שיניים בודק שיניים של מטופל עם כתר זמני.

הרופאים המומחים בעולם

במרפאות בטורקיה יש את כל הציוד החדשני והמכשור המתקדם ביותר אשר מתאים לכל הטיפולים השונים. במרפאות וקליניקות השיניים פועלים רק רופאים מוסמכים ומומחים לשיקום פה ולסת. המרפאות עובדות בהתאם לתקנים של משרד הבריאות הטורקי והישראלי ומציעות את מיטב טיפולי השיניים. טורקיה היא מעצמה בינלאומית של טיפולים רפואיים אסתטיים וטיפולי שיניים. לאורך השנים היא טיפסה לראש רשימת המדינות המובילות בעולם מבחינת אסתטיקה רפואית, וכיום היא נחשבת למדינה המובילה ביותר בתחום.

מחירים מעולים לטיפולי שיניים בטורקיה

טווח המחירים הנוח הוא הסיבה העיקרית אשר בזכותה מטופלים רבים בוחרים להגיע דווקא לטורקיה מכל העולם ומהארץ. למטופלים הישראליים משתלם במיוחד לעבור את הטיפולים בטורקיה, כאשר המחירים כוללים הכל. טיסות והעברות, שהות של מספר ימים במלונות ברמה גבוהה, והסעות למרפאה וממנה. בישראל, המחיר יקר יותר ולא כולל דבר מבעד לטיפולי השיניים עצמם. היום אפשר לשלם עבור טיפולי שיניים בטורקיה מחירים נוחים המתאימים לכל כיס, וליהנות מתוצאות מרשימות במיוחד.

ליווי אישי מנציג ישראלי בטיפולי שיניים בטורקיה

היום ניתן לעבור את כל טיפולי השיניים בטורקיה בעזרת ליווי אישי ומקצועי מנציג ישראלי. הנציג מתלווה אליכם לתהליך במסגרת השירות של חברה מקצועית המתמחה לאסתטיקה דנטלית. ישראלים רבים מעוניינים לעבור את הטיפולים בטורקיה, אך אינם יודעים כיצד התהליך עובד, אילו אפשרויות קיימות ומה עומד לרשותם. הם בוחרים להתפשר ולעבור את כל טיפולי השיניים שלהם כאן בישראל. חבילה הכוללת את הטיפולים, הטיסות, ההסעות וסידורי הלינה בבתי מלון מפוארים בטורקיה יחד עם טיפולי השיניים, תעלה לכם כחצי מהמחיר עבור אותם טיפולי שיניים ממש כאן בישראל, ואפילו תוכלו לזכות בחופשה מהנה על הדרך.

האם טיפולי שיניים בטורקיה באמת משתלמים ונגישים לכולם?

מרפאות בטורקיה מציעות טווח מחירים נוח ונגיש לכל כיס. בדומה לטיפולים אסתטיים, טיפולי שיניים עולים הרבה פחות בטורקיה מאשר בישראל, באופן משמעותי. טיפולי שיניים עולים בארץ בממוצע, פי 3 מאשר בטורקיה. הטיפולים כוללים את כל הסוגים השונים, כמו הלבנת שיניים, ציפוי שיניים בזירקוניה או חרסינה, וטיפולים כמו השתלות שיניים. כשמדובר בטיפולים אסתטיים כמו ציפוי שיניים או התקנת כתרי זירקוניה, טיפולים איכותיים ויוקרתיים, הבדלי המחירים בולטים עוד יותר. בעוד מחירם של כתרי זירקוניה בישראל נע בין 3,000 ל-5,000 ש”ח למשל, בטורקיה המחירים שלהם נעים בין 250 ל-500 דולר בסך הכל.

תרשים השוואה: מחירי טיפוחי השיניים בטורקיה לעומת מדינות אחרות

היבטטורקיהארצות הבריתהממלכה המאוחדתגרמניה
מחיר ממוצע להשתלת שיניים800$ – 1,200$3,000$ – 5,000$2,000£ – 3,000£1,800€ – 2,500€
הלבנת שיניים100$ – 200$650$ – 1,000$400£ – 600£300€ – 500€
כתר שיניים (פורצלן)150$ – 300$800$ – 1,500$500£ – 800£400€ – 700€
טיפול בשורש כליים80$ – 150$800$ – 1,500$300£ – 600£300€ – 500€
תקן אורתודונטי1,500$ – 2,500$3,000$ – 7,000$2,000£ – 4,500£2,000€ – 4,000€
דמי ייעוץ30$ – 50$75$ – 200$50£ – 150£50€ – 150€

בניתוח הסופי

טורקיה מחזיקה במקום הראשון ברשימת המדינות אשר מתמחות ברפואת שיניים ואסתטיקה. היא נחשבת היום לבירת האסתטיקה הכללית והאסתטיקה הדנטלית העולמית. בטורקיה אפשר לעבור מגוון רחב של טיפולי שיניים, מעקירות שיניים ועד השתלת שתלים דנטליים והדבקת כתרים בשיניים. הטיפולים מבוצעים ברמה הגבוהה ביותר ומאפשרים לשמור על בריאות הפה לאורך שנים רבות. ישנן סיבות רבות מדוע מומלץ לעבור טיפולי שיניים בטורקיה, אך הסיבה העיקרית טמונה בטווח המחירים של הטיפולים. בטורקיה ניתן לעבור את אותם הטיפולים שיעלו לכם כאן בארץ עשרות אלפי שקלים, במחירים נמוכים ונוחים הרבה יותר. אם אתם מעוניינים לעבור טיפולי שיניים וצריכים לטפח את אסתטיקת השיניים שלכם, היום אפשר לעשות זאת במחירים טובים מבלי לשבור את קופת החיסכון שלכם.

שאלות נפוצות:

מחירי טיפוח השיניים בטורקיה משתנים בהתאם להליך. בממוצע, הליך רפואי שיניים בטורקיה יכול להיות 50-70% זול יותר מבמערב.

גורמים כמו רמת המורכבות של ההליך, החומרים המשמשים, השם של מרפאה שיניים, והמיקום בתוך טורקיה, יכולים להשפיע על המחיר.

לא בהכרח. רבות ממרפאות השיניים בטורקיה מציעות טיפוח ברמה גבוהה במחירים נמוכים יותר עקב עלויות פעילות נמוכות ושערי החליפין.

מרפאות מהימנות מציעות מחירון שקוף ללא עלויות נסתרות. אך כדאי לדון בכל הוצאה אפשרית בפגישת הייעוץ.

טורקיה מציעה מגוון רחב של טיפוחי השיניים, החל מבדיקות רגילות וניקיון, דרך טיפוח קוסמטי, השתלות שיניים ועד לטיפוחים אורתודונטיים.

תחום התיירות הרפואית בתחום השיניים בטורקיה מתרחב בזכות התשתיות הרפואית האיכותית. מומלץ לחקור ולבחור מרפאות עם מקצוענים מנוסים.

לחקור ביקורות מקוונות, לבדוק את ההיסטוריה של הרופאים וליצור קשר ישירות עם המרפאה כדי לדון על צרכיך ודאגותיך.

רוב המחירים כוללים את ההליך עצמו, ייעוץ ופגישות פוסט הליך. הוצאות נוספות כמו אירוח, נסיעות ותיירות מפרטת נפרדות.

רוב מרפאות השיניים באזורים התיירותיים הפופולריים יש להם צוות שימושי בשפת אנגלית, מה שהופך את התקשורת הינה פשוטה ונגישה לחוליים בינלאומיים.

לחשב על סך הכל הוצאות, כולל נסיעה ואירוח. לדון באפשרויות תשלומים ובאפשרויות תמיכה פיננסית עם המרפאה שנבחרה.

 
 

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים